Klachten en suggesties

De ouders blijven de belangrijkste opvoeders gedurende de tijd dat uw kind bij ’t Kabouterhuis in behandeling is. Wij streven met onze behandeling naar positieve veranderingen, die aansluiten bij de behoeften en mogelijkheden van uw kind en uw gezin.

De relatie en de samenwerking met ouders is van groot belang voor onze behandelaars. We gaan hier dan ook zorgvuldig mee om. Mocht er toch iets zijn waar u niet tevreden over bent, laat het ons dan weten. Dan proberen we direct te zoeken naar een goede oplossing en gaan we graag het gesprek met u aan. We nemen uw suggestie of klacht – groot of klein – altijd serieus!

  • Wat kunt u doen als u een klacht heeft? 

Heeft u een klacht en wilt u deze bespreekbaar maken? Dat kan op twee manieren.  Klik hier voor meer informatie.

  • Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ)

Bij het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg kunt u terecht voor informatie, advies en ondersteuning. Dit is een onafhankelijke stichting, die bijvoorbeeld kan helpen met het formuleren van uw klacht. Het advies is gratis. Meer informatie: www.akj.nl. Het AKJ heeft ook een vertrouwenspersoon in dienst, die zich inzet voor klachten van cliënten van ‘t Kabouterhuis. Klik hier voor meer informatie.

  • Klachtenreglement

‘t Kabouterhuis heeft een klachtenreglement voor cliënten. Hierin is vastgelegd hoe de klachtencommissie van ‘t Kabouterhuis omgaat met een klacht. Klik hier voor het klachtenreglement.

Deel dit op:
Back to top