Klachten en suggesties

De ouders blijven de belangrijkste opvoeders gedurende de tijd dat uw kind bij ’t Kabouterhuis in behandeling is. De relatie en de samenwerking met ouders is van groot belang voor onze behandelaars. We gaan hier dan ook zorgvuldig mee om. Mocht er toch iets zijn waar u niet tevreden over bent, laat het ons dan weten. Dan gaan we graag het gesprek met u aan. We nemen uw suggestie of klacht – groot of klein – altijd serieus!

  • Wat kunt u doen als u een klacht heeft? 

Heeft u een klacht en wilt u deze bespreekbaar maken? Dat kan op twee manieren. Lees onze klachtenfolder of vraag deze aan bij de receptie van uw locatie.
’t Kabouterhuis heeft een klachtenreglement voor cliënten. Hierin is vastgelegd hoe de klachtencommissie van ‘t Kabouterhuis omgaat met een klacht.

  • Jeugdstem

Bij Jeugdstem kunt u terecht voor informatie, advies en ondersteuning. Dit is een onafhankelijke stichting, die bijvoorbeeld kan helpen met het formuleren van uw klacht. Het advies is gratis. Meer informatie: www.jeugdstem.nl. Jeugdstem heeft een vertrouwenspersoon in dienst, die zich inzet voor klachten van cliënten van ‘t Kabouterhuis.

 

Deel dit op:
Back to top