Wij zijn op zoek naar:
Twee Regiomanagers Organisatie
ieder 28-32 uur per week.
Algemeen
Ben jij onze nieuwe enthousiaste collega? Je geeft als Regiomanager Organisatie (RMO) samen met de Regiomanager Inhoud (RMI) leiding aan de medewerkers van de locaties. Je beschikt over een transparante en coachende leiderschapsstijl en weet met daadkracht je team mee te nemen in alle uitdagingen die in de jeugdzorg op ons pad komen. Je bent een verbinder en een netwerker. Onze medewerkers scoren hoog op hun inhoudelijke bevlogenheid en betrokkenheid. Dus wat is er mooier dan daar richting aan te geven?
Locatie Hoofddorp
Voor de regio Haarlemmermeer zijn we op zoek naar een stevige manager die van een uitdaging houdt. Het team Hoofddorp is in de afgelopen jaren hard gegroeid en dat heeft ook veel van de teamdynamiek gevraagd. Wij zoeken een manager die graag midden in deze dynamiek gaat staan en in alle hectiek de inhoudelijke zorg voor het jonge kind steeds weer centraal weet te stellen.
Locatie Leiden (met affiniteit voor Preventie)
In 2018 is onze nieuwe locatie in Leiden van start gegaan. Het eerste kwartiermakerswerk is goed neergezet. Dus daar kan de nieuwe RMO samen met de RMI van Leiden op verder bouwen. De focus binnen ons zorgaanbod in Leiden ligt nu nog op ambulante J-GGZ, De omvang ons team in Leiden is ca 6 fte, dus die taak laat zich goed combineren met een (door)ontwikkelrol t.a.v. Preventie. We willen onze preventieve interventies en methodieken centraler (dus locatie-overstijgend) coördineren en verder ontwikkelen. Maar ons aanbod moet ook lokaal maatwerk blijven, in het juiste samenspel met de locaties en gemeenten. We zoeken een nieuwe collega die daarin kan helpen bouwen en ontwikkelen en een leuke uitdaging ziet in deze combinatie van taken.
Functie eisen
- Je hebt minimaal een hbo-opleiding afgerond, aangevuld met een managementopleiding
- Je hebt minimaal 3-5 jaar ervaring in het leidinggeven van professionals in een zorgorganisatie, ervaring in de jeugd-ggz en preventie is gewenst
- Je hebt ervaring met netwerken en public relations en je hebt ruime kennis van de jeugdzorg
- Je bent slagvaardig, probleemoplossend en beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden
- Je kan uitstekend samenwerken en hebt een flexibele instelling
- Het is een pre als je de beschikking hebt tot een auto voor deelname aan overleggen op andere locaties
Arbeidsvoorwaarden
Het dienstverband is in eerste instantie voor bepaalde tijd met mogelijkheid tot verlenging. Je salaris is conform de CAO Jeugdzorg en geschiedt op basis van een opleiding en ervaring in schaal 11, minimaal € 3.115,51 en maximaal € 4.707,94 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. ’t Kabouterhuis biedt je goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering van 8,3 %, korting op OV- jaarkaarten en scholingsmogelijkheden.
Informatie
Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Willeke van den Oudenrijn, manager bedrijfsvoering van de zorglocatie. Zij is bereikbaar via het directiesecretariaat of de afdeling P&O op 020-6445351.
Solliciteren
Wil je graag bij ons aan de slag ? Vul dan uiterlijk 3 april 2019 HIER het online sollicitatieformulier in.
Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang op externe kandidaten. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.